Gratis verzending boven de €60,-

Niet goed = Geld terug

 Vandaag besteld, direct verzonden

Achteraf betalen

FAQ - Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Indien je een order wilt wijzigen bel dan zo snel mogelijk met onze klantenservice of stuur een mail naar info@petz.nl. Is de bestelling inmiddels verwerkt dan is het niet meer mogelijk deze te annuleren of te wijzigen. Uiteraard kun je de bestelling dan nog wel retourneren

 

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Bij Petz.nl worden heel soms kortingscodes vergeven. Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief om hiervan als eerste op de hoogte te zijn.

 

Hoeveel kortingscodes kan ik tegelijk toepassen?

Je kunt 1 kortingscode per bestelling, per persoon gebruiken.

 

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Op de betaalpagina ziet u de optie kortingscode toevoegen staan. Hier kunt u de code ingeven. De korting wordt dan automatisch zichtbaar.

 

Kan ik jullie producten in de winkel kopen?

Petz.nl heeft momenteel geen fysieke winkel. De producten zijn op dit moment nog niet te koop in een winkel.

 

Ik kan jullie telefonisch slecht bereiken

Ons team bestaat uit slechts een paar personen, hierdoor komt het soms voor dat we niet in de gelegenheid zijn de telefoon direct op te nemen. We reageren wel altijd binnen 1 werkdag per mail. Als je geen mail hebt ontvangen dan is deze waarschijnlijk terechtgekomen in je spam.